Sollicitatieprocedure.

In enkele stappen naar een baan bij ContactCare! Welke stappen dat zijn, lees je hieronder.

Weten waar je aan toe bent

 

Bij ContactCare vinden wij het belangrijk dat je je op je plek voelt. Dat betekent dat jouw normen en waarden overeen komen met die van ons. We doen dit aan de hand van 5 stappen. Doorloop je deze allemaal? Dan verwelkomen we jou graag in de ContactCare familie.

Onze HR manager Sanne van Es over onze sollicitatieprocedure

Onze sollicitatieprocedure in 5 stappen

V

1. Solliciteren

Via het sollicitatieformulier verzend je je CV en motivatie. Overtuig ons waarom jij de juiste kandidaat bent voor de functie!

4. Afspraak op afstand

Via het sollicitatieformulier verzend je je CV en motivatie. Overtuig ons waarom jij de juiste kandidaat bent voor de functie!

2. Terugkoppeling

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door onze recruiters. Binnen 5 dagen kun jij rekenen op een terugkoppeling!

5. Vervolggesprek

Als zowel jij als onze recruiter beiden terugkijken op een positieve kennismaking is het tijd om dieper in te gaan op de inhoud. In een tweede gesprek bespreken we graag jouw mogelijkheden!

3. Je doet een spelletje

Door dit spel te spelen vergelijken we jouw profiel met onze andere medewerkers. Op die manier kunnen we goed zien wat jouw onderliggende kwaliteiten zijn en zorgen we ervoor dat jij onze perfecte match bent.

6. Contractvoorstel 🎉

Ben je na de tweede ontmoeting nog net zo enthousiast en is dat gevoel wederzijds? Dan doen we je graag een aanbod om bij ons te komen werken. Ga je akkoord met ons contractvoorstel? Welkom nieuwe collega!

Een leven lang groeien aan de Academy

Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.

Lijkt dit jou wel wat?