Sollicitatieprocedure.

In enkele stappen naar een baan bij ContactCare! Welke stappen dat zijn, lees je hieronder.

Weten waar je aan toe bent

 

Bij ContactCare vinden wij het belangrijk dat je je op je plek voelt. Dat betekent dat jouw normen en waarden overeen komen met die van ons. We doen dit aan de hand van 5 stappen. Doorloop je deze allemaal? Dan verwelkomen we jou graag in de ContactCare familie.

Onze HR manager Sanne van Es over onze sollicitatieprocedure

Onze sollicitatieprocedure in 5 stappen

V

1. Solliciteren

Wat leuk dat je overweegt om bij ons te solliciteren! Het gaat als volgt. In het sollicitatieformulier vul jij je gegevens in zodat wij je kunnen bereiken en je beschikbaarheid. Je cv uploaden is niet verplicht.

4. Belafspraak

Een HR-collega belt jou voor een eerste gesprek.

2. Ontvangt e-mail

Nadat je hebt gesolliciteerd ontvang je van ons een e-mail waarbij wij vragen om je gegevens aan te vullen. Daarnaast ontvang je een link naar de taaltoets en een assessment in spelvorm.

5. Vervolggesprek

Als zowel jij als onze recruiter beiden terugkijken op een positieve kennismaking is het tijd om dieper in te gaan op de inhoud. In een tweede gesprek bespreken we graag jouw mogelijkheden!

3. Terugkoppeling

Jouw sollicitatie, taaltoets en assessment worden beoordeeld door onze recruiters. Binnen 5 dagen kun jij rekenen op een terugkoppeling!

6. Contractvoorstel 🎉

Ben je na de tweede ontmoeting nog net zo enthousiast en is dat gevoel wederzijds? Dan doen we je graag een aanbod om bij ons te komen werken. Ga je akkoord met ons contractvoorstel? Welkom nieuwe collega!

Een leven lang groeien aan de Academy

Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.

Amber

Lijkt dit jou wel wat?