Veelgestelde vragen.

In onderstaand overzicht vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. 

Wat heeft ContactCare mij te bieden?

Binnen onze organisatie hebben wij veel verschillende klantenservice projecten lopen waarbij wij de klanten écht zien en écht horen. Een persoonlijke benadering maakt hierin het verschil. Daarbij vinden wij het belangrijk dat je doet wat je leuk vindt en bij je past. Daarnaast hechten wij veel waarde aan persoonlijke- professionele ontwikkeling – wij hebben een eigen academy – , heerst er een open cultuur, bepaal jij je eigen uren en je werkt voor mooie klanten. En die leuke collega’s krijg je er ook nog bij!

Wanneer kan ik aan de slag?

Vanaf het moment dat jij de taaltoets en assesment hebt gedaan, gaan wij aan de slag. Vaak kan je dan binnen twee weken starten met je nieuwe baan. Gaat dit je wat te vlug? Geen probleem wij hebben het hele jaar door instroommomenten voor nieuwe werknemers.

Kan ik zelf mijn uren bepalen?

Bij ons kan je aan de slag tussen de 16 en 40 uur per week. Je kan dus parttime of fulltime aan de slag.

Elke drie weken kun jij jouw beschikbaarheid opgeven. Op basis van wat je hier invult gaan wij met de planning aan de slag. Behoorlijk flexibel dus, maar wel drie weken van tevoren.

Moet ik 's avonds en in het weekend werken?

Dat verschilt per project. Tijdens jouw sollicitatiegesprek kan je ook aangeven wanneer jij het liefst werkt en welke uren.

Wat zijn mijn doorgroeimogelijkheden?

Wat tof dat je hier over nadenkt! We hebben heel veel doorgroeimogelijkheden namelijk van junior, medior en senior waarbij je elke keer omhoog gaat in salaris. 

Gedurende het eerste jaar leren we jou de fijne kneepjes van het vak. Als je dit afgerond hebt ben jij een echte expert.

Doorgroeien betekent niet alleen ‘hogerop komen’. Je kunt ook bepaalde competenties ontwikkelen of nieuwe vaardigheden aanleren. Via de Academy bieden wij cursussen en opleidingen aan. Natuurlijk moet iedereen de basiscursus doen. Toch geven we jou zelf de vrijheid om nog meer cursussen naast je werk te doen. Op die manier werk je aan je eigen ontwikkeling. Daarnaast kan jij je ook opgeven voor het leadershiptraject en uiteraard kan jij bij je teameider aangeven dat je wil doorgroeien. Samen ga je kijken naar de mogelijkheden.

Ik mag op gesprek! Wat nu?

Wij begrijpen dat je wil weten waar je aan toe bent. De sollicitatieprocedure bij ContactCare ziet er als volgt uit:

1. In het sollicitatieformulier vul jij je gegevens in zodat wij je kunnen bereiken en je beschikbaarheid. Je cv uploaden is niet verplicht.

2. Nadat je hebt gesolliciteerd ontvang je van ons een e-mail waarbij wij vragen om je gegevens aan te vullen. Daarnaast ontvang je een link naar de taaltoets en een assessment in spelvorm.

3. Jouw sollicitatie, taaltoets en assessment worden beoordeeld door onze recruiters. Binnen 5 dagen kun jij rekenen op een terugkoppeling! Een HR-collega belt jou voor een eerste afspraak.

4. Als zowel jij en wij beiden terukijken op een positieve kennismaking is het tijd om dieper in te gaan op de inhoud. In een tweede gesprek bespreken we graag jouw mogelijkheden!

5. Ben je na de tweede ontmoeting nog net zo enthousiast en is dat gevoel wederzijds? Dan doen we je graag een aanbod om bij ons te komen werken. Ga je akkoord met ons contractvoorstel? Welkom nieuwe collega! 🎉

Hoe start ik bij mijn nieuwe baan?

Voordat je met een project start, word je eerst getraind. We trappen af in jouw carrière binnen het klantcontact met de basis: hoe verloopt een gesprek met de klant, wat zeg je wel en wat niet. Ook kijken we tijdens de onboarding naar de drijfveren van de klant, duiken we het menselijke brein in en leren we je goed om te gaan met weerstands-gesprekken. Daarna duiken we de systemen in waarmee je gaat werken. Dit nemen we goed met je door zodat je vol vertrouwen jouw eerste belletje afhandelt. En natuurlijk is er na een paar dagen intensief trainen tijd voor een borrel aan het einde van de week. Proost!

Hoe zit het met vakantiegeld en vakantiedagen?

Maandelijks wordt 8% vakantiegeld uitbetaald. Dit zit dus verwerkt in jouw salaris. Hier bovenop krijg je nog een extra uitbetaalde vakantietoelage (20 wettelijk, 5 bovenwettelijk.

Ik ben afgewezen. Kan ik nog een keer solliciteren?

Als je eenmaal afgewezen bent op 1 functie mag je op die functie jammer genoeg niet nog een keer solliciteren. Zie je andere functies die jou ook leuk lijken? Probeer het daar dan een keer.

Ik heb technische problemen met mijn aanmeldingsprocedure. Wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat je er technisch even niet uitkomt. Stuur een e-mail naar sanne.vanes@contactcare.nl dan helpen wij jou verder.

Ik heb problemen met mijn aanmelding. Wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat er een keer wat misgaat. Foutje bedankt! Als dit het geval is kun je altijd een e-mail sturen naar sanne.vanes@contactcare.nl en wij zullen je dan verder helpen.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Stuur dan een e-mail naar Sanne onze HR-manager.
Klik dan hier.