Welkom op werkenbijcontactcare.nl

Op deze site staat alle informatie om bij ons aan de slag te gaan. Schrijf je in voor ons digitale vragenuurtje op elke dinsdag tussen 13:00 en 14:00. Zo leer je ons écht goed kennen!

Echte dienstverleners met een persoonlijke touch.

Via deze website kun je alles vinden over het werken bij ContactCare en onze cultuur. Je kunt zien welke vacatures we nog moeten vervullen. Je krijgt meer informatie over onze sollicitatieprocedures en de doorgroeimogelijkheden die jij als medewerker krijgt. Als je toch nog vragen hebt kun jij je inschrijven op ons digitale inloopspreekuur. Dan staan Menke en ik je graag te woord.

Heel veel liefs,

Sanne van Es | HR manager

Meld je aan voor het digitale vragenuurtje: Elke dinsdag van 10:00 tot 11:00

Elke dinsdag hebben wij een inloopspreekuur. Je kunt hier vragen stellen aan Sanne en Menke. We kunnen je iets meer uitleggen over ContactCare en wat jij van ons verwacht. 

Stella Fietsen
Dr Detox Box
Stella Fietsen
Stella Fietsen
Squla
Intratuin

In gesprek met onze medewerkers

“ContactCare is een leuk bedrijf om te werken, ik heb heel veel geleerd en het is goed te combineren met school!”
“Prima organisatie om voor te werken: relaxte mensen, afwisselend werk en bijna op station Amersfoort centraal, da’s echt ideaal.”
“Leuke collega’s, veel uitdaging (geen dag is hetzelfde) en flexibele werktijden!”

Een cultuur van verbinding

Binnen ContactCare zijn wij primair gericht op een ander. We staan dan ook open voor iedereen in al zijn kleuren en geuren. We hebben oog voor elkaar en willen samen verder groeien.

Wees echt.

Bij ContactCare kan iedereen zichzelf zijn. Voorbij maskers en identiteiten. Er is voor iedereen ruimte om zichzelf te zijn. In alle geuren en kleuren. En dat mag ook best veranderen van dag tot dag. Vandaag ingetogen, morgen luidruchtig. Bij ContactCare wordt ruimte gegeven om echt jezelf te zijn. Dit verwachten we van elkaar en van anderen.

Ontwikkel iedere dag.

Onszelf voortdurend blijven ontwikkelen en bijdragen aan de ontwikkeling van elkaar en onze klanten. Dat vinden wij belangrijk. Dit begint door kwetsbaar durven zijn, goed te luisteren en door gerichte vragen te stellen. We dagen onszelf elke dag uit, omarmen innovatie en gaan iedere dag op zoek naar hoe we samen iets beter, sneller of slimmer kunnen.

Ga voor verbinding.

We doen er alles aan om mensen zich gezien en gehoord te laten voelen. Van daaruit ontstaan betekenisvolle relaties en kunnen we in verbinding verder groeien. We staan dus open voor iedereen, denken voortdurend in de win- win en streven ernaar het water te laten stijgen voor álle schepen.

Dagboek van een klantexpert.

'Ik neem jullie mee in mijn avonturen en ervaringen bij ContactCare. Jullie krijgen een kijkje in mijn leven als klantenservice medewerker en hoe ik dit combineer met moeder zijn'.