IN GESPREK MET MARK

Waarom je als klantenservice medewerker impact maakt

Dit is Mark. Een positieve, sociale en behulpzame collega die als klantenservice medewerker werkt binnen ContactCare. Wij waren benieuwd naar zijn verhalen. Lees met ons mee!

Meet Mark

Mark werkt binnen ContactCare in het MultiClient team en Play North. Hij heeft een enorme drive om anderen te helpen Daarnaast maakt hij klanten graag blij en is altijd rustig, behulpzaam en vriendelijk. Verder vindt hij het belangrijk dat hij op deze manier de wereld weer een stukje beter maakt. Hoe groot of hoe klein het probleem, je maakt altijd impact volgens Mark. Naast dat hij een echte klantexpert is weet hij ook goede cocktails te shaken op de ContactCare feestjes.

Impact op het leven van de klant

ContactCare Staat klanten te woord van RMC, de Rotterdamse Mobiliteitscentrale. Dit is een organisatie die landelijk vervoer doet voor een heel gevarieerde groep reizigers. Wij vroegen Mark wat voor impact bellen voor deze organisatie op hem heeft en welke impact hij op anderen maakt tijdens het uitvoeren van zijn werk. 

“Ik heb een paar mooie voorbeelden waarbij ik impact had op het leven van de klant. Bij RMC kreeg ik een mevrouw aan de telefoon waarvan haar zus is overleden. Totale blinde paniek aan de andere kant. Ze moest naar het buitenland en wist niet meer welke stappen ze moest nemen. Ik bleef rustig, toonde compassie en stelde haar gerust en op haar gemak. Uiteindelijk was mevrouw weer rustig en kon ze naar haar zus toe om afscheid te nemen. Ik vind dit super waardevol en mooi, want ik heb deze mevrouw geholpen zodat zij écht afscheid kan nemen van haar zus.”

“Valys is een bedrijf die vervoer organiseert voor reizigers met een mobiliteitsbeperking. Je helpt, door mensen van a naar b te brengen mensen dichter bij elkaar te brengen. Het kan zo makkelijk zijn, vervoer zorgt voor vermindering van eenzaamheid en verbetering van de leefkwaliteit. Je helpt ze door naar hun kleinkinderen te gaan, wandelen op het strand of op pad met tante Corrie en de hond.”

“Je hebt op verschillende kleine manieren invloed op het leven van mensen

Mark | Klantexpert bij ContactCare

“Bij Squla (online speel- en leerplatform voor kinderen) heb ik zowel het kind als de moeder geholpen. Inloggen lukte niet meer. Ik heb ervoor gezorgd dat ze het platform weer in konden. De moeder was erg blij, want zij gebruikte leren met squla voor haar inburgering. Het geeft veel voldoening dat ik iemand heb geholpen om verder in dit land te komen. 

Een ander voorbeeld bij Coloplast (een bedrijf wat het leven gemakkelijker maakt voor mensen met blaas- en darmproblemen) heb je een impact op de gezondheid van een persoon. Hier worden nieuwe katheters besteld of als er iets mis mee is. Je helpt mee aan aan de gezondheid, dat diegene minder pijn heeft.”

Vergeten op te hangen

Ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat mensen vergeten op te hangen. Vaak hoor ik dan nog hele gesprekken aan de andere kant, of ze gaan over je praten… Daarnaast hoor je ook zulk soort dingen. Bij Squla belde een moeder voor haar dochter dat ze niet meer het platform in konden. Ik heb ze hiermee geholpen waarna de vrouw vergat om op te hangen. Ik hoorde haar dochter op de achtergrond juichen. Dat doet mij goed, dat ik een kind heb blij gemaakt en een ouder gerustgesteld.”

 

Klantenservice Parttime

Amersfoort CS
} 12 tot 24 uur per week
12,55 p/u*

Klantenservice Fulltime

Amersfoort CS
} 32 tot 40 uur per week (vast aantal uren)
1837 tot €2100 per maand
Ervaren medewerkers op locatie
Meer informatie in ons informatiepakket

Lees meer over het sollicitatieproces en waarom ContactCare echt een plek is waar jij je thuis kunt voelen.

N

Sollicitatieprocedure

N

Werkgeluk

N

Leren en doorgroeien

N

Onze waarden

Ervaren medewerkers op locatie