Telefoonservice
Alle vacatures
Momenteel geen vacatures beschikbaar
Een receptioniste op afstand.
Op onze telefoonservice afdeling help je ondernemers met het aannemen van de telefoon. Ze zijn immers vaak druk met het runnen van hun eigen business en hebben geen tijd om de telefoon op te nemen. Je beantwoord enkele vragen en schakelt de telefoon door. Na elk gesprek stuur je een berichtje naar de klant met een samenvatting van jouw gesprek. Zo breng jij onze klanten goed op de hoogte van wat er speelt binnen hun organisatie.
In gesprek met onze medewerkers



Een cultuur van verbinding
Binnen ContactCare zijn wij primair gericht op een ander. We staan dan ook open voor iedereen in al zijn kleuren en geuren. We hebben oog voor elkaar en willen samen verder groeien.

Wees echt.
Bij ContactCare kan iedereen zichzelf zijn. Voorbij maskers en identiteiten. Er is voor iedereen ruimte om zichzelf te zijn. In alle geuren en kleuren. En dat mag ook best veranderen van dag tot dag. Vandaag ingetogen, morgen luidruchtig. Bij ContactCare wordt ruimte gegeven om echt jezelf te zijn. Dit verwachten we van elkaar en van anderen.

Ontwikkel jezelf iedere dag.
Onszelf voortdurend blijven ontwikkelen en bijdragen aan de ontwikkeling van elkaar en onze klanten. Dat vinden wij belangrijk. Dit begint door kwetsbaar durven zijn, goed te luisteren en door gerichte vragen te stellen. We dagen onszelf elke dag uit, omarmen innovatie en gaan iedere dag op zoek naar hoe we samen iets beter, sneller of slimmer kunnen.

Ga voor verbinding.
We doen er alles aan om mensen zich gezien en gehoord te laten voelen. Van daaruit ontstaan betekenisvolle relaties en kunnen we in verbinding verder groeien. We staan dus open voor iedereen, denken voortdurend in de win- win en streven ernaar het water te laten stijgen voor álle schepen.
Dagboek van een klantexpert.
'Ik neem jullie mee in mijn avonturen en ervaringen bij ContactCare. Jullie krijgen een kijkje in mijn leven als klantenservice medewerker en hoe ik dit combineer met moeder zijn'.