Senior teammanager inbound

Station Amersfoort CS

32-40 uur per week

Wij zoeken een echte leider! Als teammanager bij ContactCare heb jij het talent om mensen te bewegen en te inspireren. Jij kent je team door en door en weet wat je aan ze hebt. Je hebt direct contact met klanten en weet hoe je samen met hen tot het allerbeste resultaat kunt komen.

Het aansturen van een divers klantenservice team houdt in dat jij samenwerkt met agents die werkzaam zijn voor meerdere merken. Hierdoor dien je snel te kunnen schakelen en je agents voor elk project goed aan te sturen.

Solliciteer op deze functie

Vragen

Met plezier staan we je te woord. Neem contact met ons op!

Sanne van Es
Hr manager

Meer informatie

Je leidt, begeleidt en traint een team van zo’n 20 klantenservice medewerkers. Je stuurt op de afgesproken KPI’s, je verzorgt dagelijks de rapportages en je coördineert de bezetting van het team. Over de resultaten heb je dagelijks afstemming met de zogenaamde Manager Contactcenter.

De collega’s variëren qua achtergrond en ervaring, maar hebben gemeen dat ze super klant- en servicegericht zijn. In totaal werken er ruim 110 professionele klantenservice medewerkers bij ContactCare. Daarnaast is er een team van 20 gedreven “Staff” collega’s. Al onze collega’s zijn enthousiast, hebben talenten en een grote dosis ambitie. Al onze successen danken we aan hen allemaal en daarom vieren wij deze ook altijd samen!

  • De mogelijkheid om aan verschillende projecten te werken, en op vele terreinen vaardigheden te ontwikkelen.
  • Veel carrière- en promotiemogelijkheden
  • Korting op leuke uitjes via Weg Na Werk
  • Een dienstverband van 40 uur per week
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 KM)
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • €2500 - €3300 o.b.v. fulltime
  • Je voelt anderen goed en snel aan. Je kunt je makkelijk verplaatsen in de gevoelens en situaties van zowel klant als collega
  • Je wordt blij van een hoge klanttevredenheidsscore en goede resultaten
  • Je neemt initiatief, denkt in oplossingen en je kunt goed organiseren.
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je bent full-time beschikbaar en flexibel inzetbaar
  • Je  hebt minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende of coachende rol in een klantgerichte setting binnen een commerciële omgeving
  • Je bent heer en meester in de Nederlandse taal in woord en geschrift
Deel deze pagina

Andere relevante vacatures

Multilingual 🇬🇧🇸🇪 🇩🇪 🇫🇷

min 20 hours a week
Amersfoort Central Station

Jouw merken

Mijn verhaal:Teamleider Charlotte

“Het leuke aan mijn baan is het contact met mijn team, de veelzijdigheid en het snelle schakelen met verschillende afdelingen
” - Charlotte

Lees mijn verhaal