Veelgestelde vragen

In onderstaand overzicht vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. 

Ik heb gesolliciteerd, hoe lang duurt het voordat ik iets te horen krijg?

Na je sollicitatie proberen wij binnen 2 werkdagen je sollicitatie te beoordelen. Deze twee dagen gaan pas in nadat jij de games hebt doorlopen. Deze link kun je vinden in jouw bevestigingsemail. 

Ik heb problemen met mijn aanmelding. Wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat er een keer wat misgaat. Foutje bedankt! Als dit het geval is kun je altijd een email sturen naar sanne.vanes@contactcare.nl wij zullen je dan verder helpen. 

Ik ben afgewezen, kan ik nog een keer solliciteren?

Als je eenmaal afgewezen bent op 1 functie mag je op die functie jammergenoeg niet nog een keer solliciteren. Zie je andere functies die jou ook leuk lijken? Probeer het daar dan een keer. 

Ik ben aangenomen voor een avonddienst maar ik wil eigenlijk toch liever 's middags werken. Is dat mogelijk?

Het is mogelijk om hierover met jouw leidingevende in gesprek te gaan. Wij zijn als organisatie heel erg afhankelijk van de planning. We kunnen dus nog niet met zekerheid zeggen of je ook echt al jouw uren op het andere tijdstip kunt invullen. 

Wanneer start de onboardingstraining?

De onboardingstraining start klassikaal in de 1e week van de maand.

De volgende data in 2020 zijn hiervoor gereserveerd.
6 t/m 10 juli
3 t/m 7 aug
31 aug t/m 4 sept
5 t/m 9 okt
2 t/m 6 nov
30 nov t/m 4 dec

Hoe ziet de onboardingstraining eruit?
We trappen jouw carrière binnen het klantcontact af met de basis: hoe verloopt een gesprek met de klant, wat zeg je wel en wat zeg je niet. Ook kijken we tijdens de onboarding naar de drijfveren van de klant, duiken we het menselijke brein in en leren we je goed om te gaan met weerstands-gesprekken.
Daarna duiken we de diepte in, door de systemen waarmee je gaat werken goed met je door te nemen en te zorgen dat je vol vertrouwen jouw eerste belletje kunt afhandelen.
En natuurlijk is er na een paar dagen intensief trainen tijd voor een borrel aan het einde van de week. Proost!
Wat zijn de minimale uren die ik moet werken

Dit verschilt per vacature. Kijk op de vacature welke regels voor jou van toepassing zijn

Kan ik ook vaste uren werken?

Dit verschilt per vacacture. In de basis geven wij voorkeur aan flexibile uren. In overleg zijn er andere opties mogelijk.

Kan ik mijzelf flexibel indelen?

Elke 3 weken kun jij jouw beschikbaarheid opgeven. Op basis van het gene dat je hier invult gaan wij met de planning aan de slag. Behoorlijk flexibel dus, maar wel 3 weken van tevoren. 

Ik heb technische problemen met mijn aanmeldingsprocedure wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat je er technisch even niet uitkomt. Stuur ons een email naar sanne.vanes@contactcare.nl dan kunnen we je vast verder helpen.

Wanneer kan ik doorgroeien?

We hebben een road to klantexpert van een jaar waarin je opgeleid. wordt. Hierna maak jij als potential kans om deel te nemen aan het leadershiptraject. Bij hogere performance en inzet kun je zelfs voor het eind van dit eerste traject al doorgroeien. 

Hoe zit het met vakantiegeld?
Maandelijks wordt 8% vakantiegeld uitbetaald. Dit zit dus verwerkt in jouw salaris.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Stuur dan even een mailtje naar onze HR manager.
Klik dan hier.
 

Wil je geen vacature missen?

Stel dan een job alert in en ontvang passende vacatures in jouw inbox