Waar wij voor staan
Onze kernwaarden staan voor alles wat wij belangrijk vinden. Wat ons verbind als organisatie en hoe wij overwegingen maken. Ze geven richting aan wat wij doen en hoe wij dat doen.
ContactCare is …
Kwaliteit en efficiëntie staan bij ContactCare altijd voorop. Waardevol klantcontact begint altijd bij de aller beste mensen. Wij bieden een prettige werkomgeving en stellen onze medewerkers in staat om een leven lang te leren en te groeien binnen ContactCare. Zo maken wij klantcontact persoonlijk.
Persoonlijk
Een persoonlijke relatie vormt de basis van elke samenwerking. We geloven dat iedereen gelijk is en dat we iedereen helpen zoals wij zelf ook geholpen willen worden.
Groei - Gedreven
Als groei de ruimte krijgt dan is er beweging en ontwikkeling. Wij helpen onze klanten groeien, onze partners, maar zeker ook onze medewerkers.
Zorgzaam
We werken samen op basis van vertrouwen en plezier en helpen elkaar als we ondersteuning nodig hebben. We doen dit voor elkaar, voor onze klanten en voor de mensen die wij te woord staan.
Innovatief
Met een ambitieuze houding willen wij innoveren, onze dienstverlening ontwikkelen en de tevredenheid van klanten en medewerkers laten groeien.
Flexibel
Moed en veerkracht zorgen dat we
optimaliseren en gemakkelijk schakelen.
Op deze manier kunnen we ons te allen tijde aanpassen aan de behoeften van klanten en collega’s.
Hoe passen we dat toe?