Doorgroeimogelijkheden

Groei is jezelf ontwikkelen. Je kunt groeien door dingen mee te maken aan de hand van ervaringen. Of door te leren en zo beter te worden in wat je doet.
Wij vinden het belangrijk dat je doorgroeit en jezelf ontwikkeld. Groeien doen we samen.

Een leven lang leren aan de Academy

Of je nu net begonnen bent met werken of al even aan de weg timmert, de kans is groot dat je wilt doorgroeien en ontwikkelen op en in je werk.

Doorgroeien betekent niet alleen ‘hogerop komen’. Je kunt ook bepaalde competenties ontwikkelen of nieuwe vaardigheden aanleren. Via de Academy bieden wij cursussen en opleidingen aan. Natuurlijk moet iedereen de basiscursus doen. Toch geven we jou zelf de vrijheid om nog meer cursussen naast je werk te doen. Op die manier werk je aan je eigen ontwikkeling.

Onze trainer Chris Murphy aan het woord

Doorleren bij ContactCare
Arrow down

Basiscursus

Tijdens de onboarding leren wij jou om te gaan met klanten en hen echt te begrijpen.

The road to klantexpert

Gedurende het eerste jaar leren we jou de fijne kneepjes van het vak. Als je dit afgerond hebt ben jij een echte expert.

Digitaal bijleren

Met ons digitale trainingsprogramma kan je jouw kennis bijspijkeren op de momenten dat jij tijd hebt.

Leadership programma

Als jij goed functioneert en we in jou een leider herkennen mag je doorstromen in dit traject. Hier worden jou de fijne kneepjes van leiderschap bijgebracht. De eerste stap is de stap naar teamleider. Wie weet ontplooi jij jezelf wel tot client manager of misschien wel tot onze nieuwe CEO…

Traineeship

Heb jij achterliggende talenten? Of heb jij een andere opleiding gevolgd? Dan nodigen wij jou graag uit om in onze andere afdelingen een traineeship te lopen. Je loopt dan bijvoorbeeld mee met sales of marketing.

Detacheren

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Het is mogelijk om door te groeien door gedetacheerd te worden. Op deze manier wordt jij naar andere organisaties uitgezonden. Hierdoor doe jij ongelofelijk veel ervaring op terwijl je wel de stabiliteit van een vaste baan hebt. Wil je meer informatie over detacheren? Bekijk dan eens onze carrierepagina

Het groeipad van Miriam

TEAM MULTICLIENT

“Ik ben 2 jaar geleden begonnen als agent om vervolgens, via de rol van supervisor, de kans te krijgen door te groeien naar teamleider. Dit traject geeft me veel meer middelen en ideeën om een nog betere teamleider te worden”

Miriam Vissers,
Teamleider Klantcontact

Mijn Learning journey

Wil je geen vacature missen?

Stel dan een job alert in en ontvang passende vacatures in jouw inbox