Over ContactCare

Al 10 jaar lang is ContactCare dé partner in klantcontact. Wij zijn er voor de meest uiteenlopende organisaties. Voor de organisatie die haar klantcontact deels of geheel wilt uitbesteden, maar ook voor de organisatie die haar eigen personeel professioneel wilt trainen in het verlenen van persoonlijke, klantgerichte service.

Innovatief, Flexibel, Persoonlijk, Groeigedreven, Zorgzaam…

Onze kernwaarden staan voor alles wat wij belangrijk vinden. Wat ons verbind als organisatie en hoe wij overwegingen maken. Ze geven richting aan wat wij doen en hoe wij dat doen.

Een leven lang groeien aan de ContactCare Academy!

Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.

84% van onze medewerkers behaalt meerdere certificaten in hun eerste jaar aan de Academy.

Onze gesprekspartners

Simpel
Hogeschool Utrecht
Squla
SGR
Flitsmeister
Marley Spoon
Omoda
Sendcloud
PME Legend
Arla
Sendcloud
PME Legend
Arla
Cristine le Duc
Sendcloud
Arla
Cristine le Duc
Arla
Cristine le Duc
Smit & Dorlas

In gesprek met onze medewerkers

TEAM MARKETING

“ContactCare geeft mij heel erg de kans en vrijheid om mezelf te ontwikkelen en ontdekken waar mijn interesses liggen. Ik ben dan ook heel enthousiast dat ik een vast onderdeel ben van het marketing team!

Sophie du Bois,
Creative Growth Hacker

TEAM HR

“Wij zijn op zoek naar medewerkers die onze kernwaarden net zo belangrijk vinden als wij".

Sanne van Es,
HR manager bij ContactCare

Een goed gesprek met klantenservicemedewerker Svenja

Ik ben weer gemotiveerd om te groeien! Svenja werkt sinds 2017 bij ons als klantenservice medewerker in het Multi Client team. In de afgelopen jaren heeft ze veel ervaring en kennis opgedaan en is zij ook enorm gegroeid. Toch merkte ze dat ze behoefte kreeg aan meer uitdaging binnen haar werkzaamheden. Onlangs volgde Svenja verschillende cursussen in schrijfvaardigheid op onze ContactCare Academy.

Wil je geen vacature missen?

Stel dan een job alert in en ontvang passende vacatures in jouw inbox