WerkenbijContactCare.nl
Waarom wij graag bij ContactCare werken
In gesprek met: Chloé
IN GESPREK MET CHLOÉThuis aan de slag bij ContactCareNationale thuiswerkdag kan ik als Content Creator niet aan mij voorbij laten gaan. Zeker niet omdat mijn start bij ContactCare in deze setting allemaal begonnen is.Zelfontwikkeling Er is een grote...
Maak kennis met Patricia
Maak kennis met PatriciaNieuw jaar, nieuwe collega’s en zo ook ons nieuwste lid: Patricia. Op vier januari 2021 is zij gestart bij ContactCare als teamleider. Een iets wat gekke start, want ook dit jaar werkt ContactCare nog volledig vanuit huis....
De nieuwste aanwinsten
De nieuwste aanwistenHet ContactCare team heeft niet één, niet twee, maar liefst drie nieuwe aanwinsten! Mogen wij je voorstellen aan onze nieuwe collega’s Romy, Wesley & Chloé?Romy en Wesley maken per 1 oktober deel uit van het team en Chloe is...
Een nieuwe generatie leiders
Een nieuwe generatie leidersGedurende een half jaar heeft een groep van onze meest getalenteerde medewerkers deelgenomen aan het leadershiptraject. In dit traject leerden een team van 7 medewerkers alle ins & outs van goed leiderschap en hoe dit in de praktijk toe...
In gesprek met Jorik
IN GESPREK MET JORIKHoe houd je nu als medewerker in de klantenservice het hoofd koel?Klantenservice medewerker Jorik, is werkzaam voor een opdrachtgever waar de telefoon momenteel roodgloeiend staat. Hij deelt zijn ervaring over thuis werken, hoe hij omgaat met de...
In gesprek met: Linda
IN GESPREK MET LINDA"Een luisterend oor is gewoon belangrijk."Een bieden van een luisterend oor is in deze tijd misschien wel de belangrijkste vaardigheid. Iemand die luistert is precies waar klanten nu meer dan ooit behoefte aan hebben. Een van onze klantenservice...
Podcast van Sanne
Specialist aan het woordPodcast van SanneBij ContactCare geloven wij oprecht in mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt. Iedereen verdient namelijk een kans! Hoe? Sanne vertelt in deze podcast hoe zij graag meer mensen wilde helpen die een afstand tot de...
In gesprek met Joey
IN GESPREK MET JOEYGood Guy JoeyOnze Joey vertelt hoe hij het werken bij ContactCare ervaart.Good Guy Joey, zo kun je me noemen. Sinds oktober 2018 aanwezig bij ContactCare en voel me er zeer op mijn gemak. Ik werk als agent in het team van Simpel en...
Waardevol klantcontact begint bij de beste mensen
Zoals beloofd laten we je graag kennismaken met de mensen achter onze klantenservice. Een divers gezelschap kunnen we je vertellen! Van studenten, starters op de arbeidsmarkt tot 55+ers en allen met verschillende achtergronden en opleidingen. Diverser kan bijna niet....