Goede leiders herken je direct... maar hoe word je eigenlijk een goede leider? Deze enthousiaste groep teamleiders is onlangs gestart met het...
Alles over werken in klantcontact
Vrijmibo(ks)-en met Nabila: de manier om jezelf en je collega’s beter te leren kennen
Wat zeggen jullie ervan als ... ... we de traditionele vrijdagmiddagborrel eens aan de kant schuiven voor een boksclinic?! Geen drankje aan de bar,...
Sophie wil blijven!
Vorige week heeft onze online marketeer Sophie haar Growth Hacking certificaat in ontvangst mogen nemen. Van harte gefeliciteerd Sophie!Sinds...
Met welk stemgeluid krijg je het meest voor elkaar?
Stemgeluid bepaalt voor bijna 40% hoe we overkomen. Of je nu een presentatie houdt, een leuk verhaal wilt vertellen of iemand wilt helpen aan de...
Iedereen verdient een kans
Op 16 december werden wij verrast met het bezoek van het WerkgeversServicepunt (WSP). Zij bezochten ons om het keurmerk Inclusief Werkgever uit te...
Al 10 jaar ‘goed bereikbaar’ op Amersfoort Centraal
Duurzaam bereikbaar Bereikbaarheid is alles voor ons. Niet alleen telefonisch, maar ook fysiek! Amersfoort is geografisch gezien de meest centrale...
Good guy joey
Good guy Joeyood Guy Joey, zo kun je me noemen. Sinds oktober 2018 aanwezig bij ContactCare en voel me er zeer...
Groene vingers
Afgelopen maand zijn al onze staff medewerkers bij elkaar gaan zitten in één open ruimte. Dit versterkt de onderlinge communicatie en maakt de...
ContactCare breidt dienstverlening uit met detachering
ContactCare start met de detachering en outsourcing van gekwalificeerde en ervaren klantenservice medewerkers. Met deze dienst speelt ContactCare in...