Medewerker klantenservice Simpel

Station Amersfoort CS

min 24 uur per week

Geen gedoe! Maar toch kwaliteit. Daar staat Simpel voor. Kan jij je hierin wel vinden? Dan is dit de baan waar je naar zoekt.

Je kent ze wel, die commercials met die vingertjes en hoge stemmetjes. Simpel is de grootste sim-only aanbieder van Nederland. Gemiddeld krijgt ze een 8,7 van haar klanten dus als Klantenservice Medewerker heb je een naam hoog te houden. Klanten van Simpel zoeken contact via e-mail, telefoon en WhatsApp.

Omdat Simpel zelf geen winkels heeft en voornamelijk via internet te bereiken is, is een goede klantenservice van levensbelang.

Heb je hier wel oren naar?

Solliciteer op deze baan

Vragen

Met plezier staan we je te woord. Neem contact met ons op!

Lianne Zijlstra
Recruiter

Meer informatie

Jij staat de klanten van Simpel via de telefoon, email en chat te woord. Als specialistische Klantenservice Medewerker los je zowel eenvoudige als complexe cases op. Maar ho- ho een specialist word je niet zomaar.

Hoe je dit het beste doet leer je in de trainingen die intern worden in je eerste werkweek verzorgd door Simpel. Na deze week kan je direct aan de slag en zal je intensief begeleid worden. Als klantenservice medewerker ben jij degene die het verschil maakt voor de organisatie: jij zorgt voor persoonlijk contact en tevreden klanten.

  • De mogelijkheid om een ware telefonie specialist te worden en hiermee het verlengstuk van Simpel te zijn.
  • Je krijgt veel kansen om samen te werken met talentvolle mensen
  • Je werkt zelfstandig en kunt taken afronden zonder veel supervisie
  • Medewerkers hebben veel carrière- en promotiemogelijkheden
  • De mogelijkheid om in de avond of het weekend te werken
  • Een moderne werkomgeving aan het centraal station van Amersfoort
  • Korting op leuke uitjes via Weg Na Werk
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten
  • Een interne opleiding om je door te blijven ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie
  • Goede communicatieve vaardigheden: telefonisch en schriftelijk
  • Je geeft graag advies en gaat oplossingsgericht te werk
  • Een duidelijk stemgeluid
  • Een leergierige houding en een gezonde dosis enthousiasme
  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week op doordeweekse dagen
  • Je hebt graag contact met klanten en ziet jezelf dat de komende jaren doen
  • Bij voorkeur heb je ervaring in een functie als Klantenservice Medewerker
Deel deze pagina

Andere relevante vacatures

Multilingual 🇬🇧🇸🇪 🇩🇪 🇫🇷

min 20 hours a week
Amersfoort Central Station

Klantenservice Beter Horen

min 24 uur per week
Amersfoort CS

Jouw merken

Mijn verhaal:Teamleider Charlotte

“Ik vind het mooi om mijn agents elke dag weer te zien groeien” - Charlotte

Lees mijn verhaal