Medewerker klantenservice mobility - Weekend

Flexibele uren

Station Amersfoort CS

min 20 - 24 uur per week

Help jij graag mensen op weg? Onze klant verzorgt vervoer voor mensen met een mobiliteitsbeperking én voor zakelijk vervoer. Wij zijn op korte termijn zoek naar enthousiaste collega’s die het gaaf vinden om de klanten van onze opdrachtgever telefonisch van de beste service te voorzien.

Als klantenservice medewerker ben jij de ambassadeur van dit merk. Voordat je begint voor deze opdrachtgever wordt je goed getraind, zodat je precies weet wat je kunt verwachten en hoe jij jouw klanten het best kunt helpen.

Ben jij een ochtendmens? Of juist een avondmens? De flex functie houdt in dat jij flexibel in te zetten bent zowel ‘s avonds als ‘s ochtends. Onze klant moet namelijk van 6 uur ‘s ochtends tot 1 uur ‘s nachts te woord gestaan worden. In ons gesprek kunnen we met jou overleggen wat jou het beste schikt. Werk jij liever normale kantooruren? Bekijk dan de full vacature

Solliciteer op deze baan

Vragen

Met plezier staan we je te woord. Neem contact met ons op!

Sanne van Es
Hr manager

Meer informatie

Als klantenservice medewerker houdt jij je bezig met het realiseren van hoogwaardige klantcontacten via telefonische dienstverlening. Maar er komt meer bij deze functie kijken, zoals het maken van afspraken, het verwerken van gegevens, het maken van grote selecties t.b.v planning en het verstrekken van informatie naar klanten. Je boekt aangevraagde ritten in geautomatiseerde systemen en handelt binnenkomende telefoongesprekken adequaat en professioneel af.

  • Je krijgt de mogelijkheid om door te groeien binnen onze organisatie en je skills verder te ontwikkelen d.m.v trainingen
  • Medewerkers hebben veel carrière- en promotiemogelijkheden
  • Je krijgt veel kansen om samen te werken met talentvolle mensen.
  • De mogelijkheid om in de avond of het weekend te werken
  • Korting op leuke uitjes via Weg Na Werk
  • Minimaal MBO- werk- en denkniveau
  • Goede omgang met Microsoft Office
  • Je hebt een actieve, servicegerichte en dienstverlenende houding
  • Je kunt plannen en organiseren
  • De ruimte om flexibel inzetbaar te zijn (werkuren van 6:00 tot 1:00)
  • Communicatief vaardig: beheerst de Nederlandse taal goed

We verwachten een enthousiaste, communicatief vaardige en klantgerichte medewerker die zich in wilt zetten voor een mooie opdrachtgever in de mobiliteitsbranche. Voordat je bij ons aan de slag gaat wordt je uitgebreid getraind op het project, zodat je inhoudelijk alles weet wat je nodig hebt en je niet voor verrassingen komt te staan. Ben jij op zoek naar een afwisselende, flexibele functie waarin het verlenen van servicegericht klantcontact voorop staat? Dan zoeken wij jou! Solliciteer hieronder wanneer jij een match ziet tussen jou en onze opdrachtgever en wie weet ga jij binnenkort al aan de slag.

Deel deze pagina

Andere relevante vacatures

Mijn verhaal:Senior Agent Gerdina

“De werksfeer bij ContactCare is heel fijn. Hier heerst echt een familiegevoel!” - Gerdina

Lees mijn verhaal