Medewerker klantenservice

Station Amersfoort CS

24 uur per week

Op zoek naar een baan en niet bang voor een goed gesprek? In de vacature klantenservice medewerker vind je waar je naar op zoek bent. Vanaf centraal station Amersfoort zul je je grenzen verleggen en samen met je collega’s werken voor meer dan 500 interessante merken.

Ben jij er klaar voor om als een ware merkambassadeur de stem te zijn van merken als Scotch & Soda, Bamigo, omoda en Flitsmeister? Dan wordt je gezocht voor deze vacature!

Solliciteer op deze baan

Vragen

Met plezier staan we je te woord. Neem contact met ons op!

Lianne Zijlstra
Recruiter

Meer informatie

Op deze functie sta jij de klanten van onze opdrachtgevers via de telefoon, email en chat te woord.

Anders dan je misschien zou denken werk je niet voor 1 klant zoals andere klantenservices. Bij contactcare verzorgen wij het klantcontact voor meer dan 500 verschillende opdrachtgevers waar je wisselend voor kunt werken.

Het resultaat? Afwisseling, een werkomgeving die altijd voorzien is van een ‘trigger’ en.. de kans om door te groeien!

De werkwijze die je daarvoor gebruikt wordt van te voren uitgelegd in trainingen verzorgd door supervisors. De werkmethoden worden iedere dag gefinetuned zodat jij als werknemer kunt blijven groeien. Als klantenservice medewerker ben jij degene die het verschil maakt voor een organisatie: jij zorgt voor menselijk contact en tevreden klanten.

  • Je krijgt de mogelijkheid om aan verschillende projecten te werken, en op vele terreinen vaardigheden te ontwikkelen.
  • Je werkt zelfstandig en kunt taken afronden zonder veel supervisie.
  • Medewerkers hebben veel carrière- en promotiemogelijkheden
  • Je krijgt veel kansen om samen te werken met talentvolle mensen.
  • De mogelijkheid om in de avond of het weekend te werken
  • Korting op leuke uitjes via Weg Na Werk
  • Goede communicatieve vaardigheden: telefonisch en schriftelijk
  • Een leergierige houding en een gezonde dosis enthousiasme
  • Minimaal MBO- werk- en denkniveau
  • Een beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week
  • De flexibiliteit om 1 ochtend, 1 middag en 1 avond per week te werken
  • De flexibiliteit om per maand 2 keer op een zaterdag of zondag beschikbaar te zijn

Je hebt de stem van een nachtegaal, het doorzettingsvermogen van een paard en het geduld van een spin. Werken bij ContactCare betekent dat jij de stem bent van meer dan 600 merken. Je mag jezelf dus gerust een merkambassadeur noemen. Dat brengt een zekere verantwoordelijkheid met zich mee. We verwachten dat je netjes bent en snel kunt schakelen van tone of voice. De ene klant is de andere namelijk niet. De ene keer spreek je iemand aan met u en de andere keer met jij.
Maar maak je geen zorgen! Binnen ContactCare hebben we ons eigen opleidings- en trainingstraject waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan.

Deel deze pagina

Andere relevante vacatures

Multilingual 🇬🇧🇸🇪 🇩🇪 🇫🇷

min 20 hours a week
Amersfoort Central Station

Klantenservice Simpel

min 24 uur per week
Amersfoort CS

Klantenservice Beter Horen

min 24 uur per week
Amersfoort CS

Jouw merken

Mijn verhaal:Senior Agent Gerdina

“De werksfeer bij ContactCare is heel fijn. Hier heerst echt een familiegevoel!” - Gerdina

Lees mijn verhaal