Marketing.

Op zoek naar een baan bij ContactCare? Bekijk onze vacatures en solliciteer eenvoudig. Passend salaris, flexibele uren, collega’s waar je blij van wordt én makkelijk bereikbaar! Gewoon doen.

Alle vacatures

Geen vacatures beschikbaar

Een beter imago.

De callcenterwereld of de klantenservice heeft nog steeds een twijfelachtig imago. Onze missie op de marketingafdeling is dat we dit willen oplossen. Wij vinden dit negatieve imago namelijk onterecht. We doen dit door relevant leermateriaal beschikbaar te maken voor iedereen. We laten hierdoor zien dat klantcontact echt een vak is. Er zit namelijk zo veel meer achter dan alleen een telefoon opnemen. 

In gesprek met onze medewerkers

“ContactCare is een leuk bedrijf om te werken, ik heb heel veel geleerd en het is goed te combineren met school!”
“Prima organisatie om voor te werken: relaxte mensen, afwisselend werk en bijna op station Amersfoort centraal, da’s echt ideaal.”
“Leuke collega’s, veel uitdaging (geen dag is hetzelfde) en flexibele werktijden!”

Een cultuur van verbinding

Binnen ContactCare zijn wij primair gericht op een ander. We staan dan ook open voor iedereen in al zijn kleuren en geuren. We hebben oog voor elkaar en willen samen verder groeien.

Wees echt.

Bij ContactCare kan iedereen zichzelf zijn. Voorbij maskers en identiteiten. Er is voor iedereen ruimte om zichzelf te zijn. In alle geuren en kleuren. En dat mag ook best veranderen van dag tot dag. Vandaag ingetogen, morgen luidruchtig. Bij ContactCare wordt ruimte gegeven om echt jezelf te zijn. Dit verwachten we van elkaar en van anderen.

Ontwikkel iedere dag.

Onszelf voortdurend blijven ontwikkelen en bijdragen aan de ontwikkeling van elkaar en onze klanten. Dat vinden wij belangrijk. Dit begint door kwetsbaar durven zijn, goed te luisteren en door gerichte vragen te stellen. We dagen onszelf elke dag uit, omarmen innovatie en gaan iedere dag op zoek naar hoe we samen iets beter, sneller of slimmer kunnen.

Ga voor verbinding.

We doen er alles aan om mensen zich gezien en gehoord te laten voelen. Van daaruit ontstaan betekenisvolle relaties en kunnen we in verbinding verder groeien. We staan dus open voor iedereen, denken voortdurend in de win- win en streven ernaar het water te laten stijgen voor álle schepen.

In gesprek met Sophie

“ContactCare geeft mij heel erg de kans en vrijheid om mezelf te ontwikkelen en ontdekken waar mijn interesses liggen. Ik ben dan ook heel enthousiast dat ik een vast onderdeel ben van het marketing team!”