Klantenservice.

Op zoek naar een baan bij ContactCare? Bekijk onze vacatures en solliciteer eenvoudig. Passend salaris, flexibele uren, collega’s waar je blij van wordt én makkelijk bereikbaar! Gewoon doen.

Alle vacatures

Klantenservice medewerker Nachtdienst

Amersfoort CS
} 20 tot 32 uur per week
12,55 p/u*

Teamleider avond & weekend

Amersfoort CS
} 40 uur per week
2600 tot 3300 per maand

Klantenservice Duitstalig

Amersfoort CS
} 24 tot 32uur per week
12,55 p/u*

Klantenservice Parttime

Amersfoort CS
} 12 tot 24 uur per week
12,55 p/u*

Klantenservice Fulltime

Amersfoort CS
} 32 tot 40 uur per week (vast aantal uren)
1837 tot €2100 per maand

Klantcontact professional

Bij de klant op locatie
} 32 tot 40 uur per week (vast aantal uren)
2100 tot €2500 per maand

Echte dienstverleners met een persoonlijke touch.

Mensenlijk contact staat bij ons centraal. Dit is onmisbaar om een goede band op te bouwen met de klant en de consument. Om dit op de beste manier te doen worden al onze medewerkers getraind in de Academy. Hier leer je gesprekstechnieken te beheersen, hoe je je stem op een juiste manier kunt benutten en hoe je mensen op de beste manier verder kunt helpen. Een echte persoonlijke benadering dus! Want wie wordt er nou warm van praten tegen een computer of een opgelezen script? Het werk is gevarieerd doordat je voor meer dan 300 organisaties werkt. Je doet dit samen in team met leuke collega’s die je al snel leert kennen tijdens de gezamenlijke training. 

Stella Fietsen
Stella Fietsen
Squla
Intratuin

In gesprek met onze medewerkers

“ContactCare is een leuk bedrijf om te werken, ik heb heel veel geleerd en het is goed te combineren met school!”
“Prima organisatie om voor te werken: relaxte mensen, afwisselend werk en bijna op station Amersfoort centraal, da’s echt ideaal.”
“Leuke collega’s, veel uitdaging (geen dag is hetzelfde) en flexibele werktijden!”

Een cultuur van verbinding

Binnen ContactCare zijn wij primair gericht op een ander. We staan dan ook open voor iedereen in al zijn kleuren en geuren. We hebben oog voor elkaar en willen samen verder groeien.

Wees echt.

Bij ContactCare kan iedereen zichzelf zijn. Voorbij maskers en identiteiten. Er is voor iedereen ruimte om zichzelf te zijn. In alle geuren en kleuren. En dat mag ook best veranderen van dag tot dag. Vandaag ingetogen, morgen luidruchtig. Bij ContactCare wordt ruimte gegeven om echt jezelf te zijn. Dit verwachten we van elkaar en van anderen.

Ontwikkel jezelf iedere dag.

Onszelf voortdurend blijven ontwikkelen en bijdragen aan de ontwikkeling van elkaar en onze klanten. Dat vinden wij belangrijk. Dit begint door kwetsbaar durven zijn, goed te luisteren en door gerichte vragen te stellen. We dagen onszelf elke dag uit, omarmen innovatie en gaan iedere dag op zoek naar hoe we samen iets beter, sneller of slimmer kunnen.

Ga voor verbinding.

We doen er alles aan om mensen zich gezien en gehoord te laten voelen. Van daaruit ontstaan betekenisvolle relaties en kunnen we in verbinding verder groeien. We staan dus open voor iedereen, denken voortdurend in de win- win en streven ernaar het water te laten stijgen voor álle schepen.

Dagboek van een klantexpert.

'Ik neem jullie mee in mijn avonturen en ervaringen bij ContactCare. Jullie krijgen een kijkje in mijn leven als klantenservice medewerker en hoe ik dit combineer met moeder zijn'.