Klantenservice.
Op zoek naar een baan bij ContactCare? Bekijk onze vacatures en solliciteer eenvoudig. Passend salaris, flexibele uren, collega’s waar je blij van wordt én makkelijk bereikbaar! Gewoon doen.
Alle vacatures
Klantenservicemedewerker Simpel
Amersfoort CS | 20 – 40 uur | ||
12,55 p/u* |
Klantenservicemedewerker flexibel rooster
Amersfoort CS | 16 – 40 uur | ||
12,55 p/u* |
Klantenservicemedewerker Thuiswerken
Thuiswerken | 16 – 40 uur | ||
12,55 p/u* |
Echte dienstverleners met een persoonlijke touch.
Mensenlijk contact staat bij ons centraal. Dit is onmisbaar om een goede band op te bouwen met de klant en de consument. Om dit op de beste manier te doen worden al onze medewerkers getraind in de Academy. Hier leer je gesprekstechnieken te beheersen, hoe je je stem op een juiste manier kunt benutten en hoe je mensen op de beste manier verder kunt helpen. Een echte persoonlijke benadering dus! Want wie wordt er nou warm van praten tegen een computer of een opgelezen script? Het werk is gevarieerd doordat je voor meer dan 300 organisaties werkt. Je doet dit samen in team met leuke collega’s die je al snel leert kennen tijdens de gezamenlijke training.









In gesprek met onze medewerkers



Een cultuur van verbinding
Binnen ContactCare zijn wij primair gericht op een ander. We staan dan ook open voor iedereen in al zijn kleuren en geuren. We hebben oog voor elkaar en willen samen verder groeien.

Wees echt.
Bij ContactCare kan iedereen zichzelf zijn. Voorbij maskers en identiteiten. Er is voor iedereen ruimte om zichzelf te zijn. In alle geuren en kleuren. En dat mag ook best veranderen van dag tot dag. Vandaag ingetogen, morgen luidruchtig. Bij ContactCare wordt ruimte gegeven om echt jezelf te zijn. Dit verwachten we van elkaar en van anderen.

Ontwikkel jezelf iedere dag.
Onszelf voortdurend blijven ontwikkelen en bijdragen aan de ontwikkeling van elkaar en onze klanten. Dat vinden wij belangrijk. Dit begint door kwetsbaar durven zijn, goed te luisteren en door gerichte vragen te stellen. We dagen onszelf elke dag uit, omarmen innovatie en gaan iedere dag op zoek naar hoe we samen iets beter, sneller of slimmer kunnen.

Ga voor verbinding.
We doen er alles aan om mensen zich gezien en gehoord te laten voelen. Van daaruit ontstaan betekenisvolle relaties en kunnen we in verbinding verder groeien. We staan dus open voor iedereen, denken voortdurend in de win- win en streven ernaar het water te laten stijgen voor álle schepen.
Dagboek van een klantexpert.
'Ik neem jullie mee in mijn avonturen en ervaringen bij ContactCare. Jullie krijgen een kijkje in mijn leven als klantenservice medewerker en hoe ik dit combineer met moeder zijn'.