Klantenservice Duits-Nederlands 🇩🇪 🇳🇱

Amersfoort Centraal station

min 20 uur per week

Spreek je zowel Duits als Nederlands en ben je niet bang voor een goed gesprek? In de vacature klantenservice medewerker DE/NL vind je waar je naar op zoek bent. Vanaf centraal station Amersfoort zul je je grenzen verleggen en samen met je collega’s werken voor meer dan 500 interessante merken.

Ben jij er klaar voor om als een ware merkambassadeur de stem te zijn van meerder prachtige merken? Lees dan vooral verder.

Solliciteer nu!

Vragen?

Met plezier staan we je te woord. Neem contact met ons op!

Lianne Zijlstra
Recruiter

Meer informatie

Als Duits/Nederlandse Klantenservice medewerker zal je verantwoordelijk zijn voor het beantwoorden en verwerken van vragen via telefoon, email en chat. Je zal hierin klanten te woord staan in het Duits en in het Nederlands.

De werkwijze die je daarvoor gebruikt wordt van te voren uitgelegd in trainingen verzorgd door supervisors. De werkmethoden worden iedere dag gefinetuned zodat jij als werknemer kunt blijven groeien. Als klantenservice medewerker ben jij degene die het verschil maakt voor een organisatie: jij zorgt voor menselijk contact en tevreden klanten.

  • Je krijgt de mogelijkheid om aan verschillende projecten te werken, en op vele terreinen vaardigheden te ontwikkelen.
  • Je werkt zelfstandig en kunt taken afronden zonder veel supervisie.
  • Medewerkers hebben veel carrière- en promotiemogelijkheden
  • Je krijgt veel kansen om samen te werken met talentvolle mensen.
  • De mogelijkheid om in de avond of het weekend te werken
  • Korting op leuke uitjes via Weg Na Werk
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Duitse taal
  • Goede communicatieve vaardigheden: telefonisch en schriftelijk
  • Een leergierige houding en een gezonde dosis enthousiasme
  • Minimaal MBO- werk- en denkniveau
  • Een beschikbaarheid van minimaal 20 uur per week

Je hebt de stem van een nachtegaal, het doorzettingsvermogen van een paard en het geduld van een spin. Werken bij ContactCare betekent dat jij de stem bent van meer dan 600 merken. Je mag jezelf dus gerust een merkambassadeur noemen. Dat brengt een zekere verantwoordelijkheid met zich mee. We verwachten dat je netjes bent en snel kunt schakelen van tone of voice. De ene klant is de andere namelijk niet. De ene keer spreek je iemand aan met u en de andere keer met jij.
Maar maak je geen zorgen! Binnen ContactCare hebben we ons eigen opleidings- en trainingstraject waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan.

Deel deze pagina

Some of your brands!

Mijn verhaal:Teamlead Charlotte

“Ik vind het mooi om mijn agents elke dag weer te zien groeien” - Charlotte

Lees mijn verhaal