JOIN OUR FAMILY

Kom werken als klantenservicemedewerker bij ContactCare

Jij kunt werken bij het mooiste en leukste contactcenter van Nederland. Wij hebben namelijk vaak vacatures openstaan. Als ContactCare-collega werk je niet alleen bij de leukste werkgever, maar zijn er ook veel benefits! Interesse? Nieuwsgierig? Lees vooral verder, collega to be.

Wat is het?

Heb je nog niet eerder gewerkt als klantencontactmedewerker? Bij een callcenter denken veel mensen aan verkooppraatjes en eentonig werk… Wij kunnen je één ding verzekeren dat is dit niet. Jij wordt gebeld, helpt mensen met hun hulpvraag en het werk is heel gevarieerd. 

Wat doet een klantenservicemedewerker bij ContactCare?

Op deze functie help jij mensen écht verder. Je staat klanten te woord via chat, telefonie en/of e-mail. Je volgt trainingen om door te groeien, je spart, borrelt en gaat los met collegas op de vrijmibo’s. Daarnaast is er veel ruimte om jezelf zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen. Hiervoor volg je interne of externe opleidingen. 

“Bij ContactCare heb ik een familiegevoel. Het voelt niet als kantoor.

Sana | Klantexpert bij ContactCare

Door naar de benefits van een klantenservicemedewerker worden

1. Werkgeluk

Er is niks beters dan lekker jezelf zijn en je op je gemak voelen. Bij ContactCare is iedereen even belangrijk ongeacht status, achtergrond, sekse, leeftijd, etniciteit of geloofsovertuiging. Er is voor iedereen ruimte om zichzelf te zijn. In alle geuren en kleuren. Daarnaast zorgen we ervoor dat je met veel plezier naar je werk blijft gaan. 

Fun 

  • Vrijmibo’s 
  • Een werkcafe waar jij spelletjes kunt spelen met jouw collega’s 
  • Teamavonden 
  • Feesten, het hele jaar door 
  • Een mooi kerstpakket 

Gezondheid 

  • Zit-staan bureaus 
  • Een monkeybar in het werkcafé 

Verbinding 

  • Weekvlogs van het management 
  • Medewerkersbetrokkenheid (feedback geven) 
  • Waardering uitspreken  

Je oudedag 

  • Oudedagsvoorziening, zo kun je ook van je leven na het werken nog plukken van de uren die je bij ContactCare gewerkt hebt. 
  • Hoe langer je bij ons werkt hoe meer je voor je oudedag spaart 

 

“Buiten het werk om worden er veel evenementen georganiseerd wat voor verbinding zorgt.

Aaron | Klantexpert bij ContactCare

2. Groeien als echt professional

Heb je eerder gewerkt als klantenservicemedewerker of ben je op zoek naar de volgende stap? Dan kan allemaal bij ons.  

Bij ContactCare mag jij je, in plaats van klantenservicemedewerker, een Klantexpert noemen. Dit verdien je omdat je goed getraind bent en precies weet hoe je klanten het beste kunt helpen. Tijdens het eerste jaar volg jij daarom e-learnings en klassikale lessen. Na 4 maanden mag jij jezelf al een echte professional noemen. Je bent dan in het bezit van een Klantenservice Federatie certificaat waar je voor de rest van je leven profijt van zult hebbenNa ongeveer 7 maanden maak jij kans om promotie te maken naar Medior klantexpert. 

Persoonlijke groei is ons doel 

Persoonlijke ontwikkeling vinden wij essentieel. Je werkt daarom tijdens je werk ook aan jezelf. Soms kom je erachter dat je kennis mist, iets verder wilt uitdiepen of een valkuil van jezelf wilt dichten. Je krijgt de ruimte om een opleiding, cursus of workshop te volgen en zo te werken aan jouw ontwikkeling. We moedigen het aan als je competenties wilt verbreden en je te ontwikkeling een richting waarvan jij blij wordt.  

3. Impact maken

De meeste mensen halen meer voldoening uit hun werk als deze sociale impact maakt. En dat doe je als klantenservicemedewerker zeker. Je kunt in deze baan echt een verschil maken voor de mensen waarmee je in contact bent.  

Jij kan levens verbeteren doordat je bijvoorbeeld oudere mensen helpt die niet goed weten hoe ze met computers moeten omgaan. Je zorgt ervoor dat mensen die hun huis normaal gesproken niet uitkomen, toch de mogelijkheid krijgen om van A naar B te komen.  

Ook intern helpen wij mensen verder, zo werken wij ook met mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben.  

Support is bij ContactCare dus letterlijk en figuurlijk. Het ondersteund mensen om ervoor te zorgen dat zij op een normale en leuke manier hun dag kunnen leven.