IN GESPREK MET ROBIN
Werken bij ContactCare. Hoe is dat?
Robin werkt sinds 2015 bij ons en doet dit nog steeds met veel plezier! Zij vertelt je meer over de gratis trainingen die je krijgt, de doorgroeimogelijkheden, de leuke collega’s en ons nieuwe kantoor.
Zelfontwikkeling
ContactCare vindt het belangrijk dat jij jezelf blijft ontwikkelen. De afgelopen jaren zijn ze daarom druk bezig geweest met het opzetten van de Academy. Binnen deze omgeving heb je de mogelijkheid verschillende leuke en leerzame trainingen te volgen. Naar de ‘standaard’ project trainingen kan je hier bijvoorbeeld ook de training Gedragsverandering volgen. Daarnaast heb je regelmatig een one-on-one met je teamleider. Je stelt samen doelen op waar jij de komende tijd beter in wil worden. Met een aantal handvatten van je teamleider en de Academy kijk je samen hoe je deze doelen kan bereiken.
“Binnen de Academy heb je de mogelijkheid verschillende leuke en leerzame trainingen te volgen.”
Robin | Klantexpert bij ContactCare
Doorgroeimogelijkheden
Het is dus belangrijk voor ContactCare dat je je blijft ontwikkelen en hier horen natuurlijk ook de doorgroeimogelijkheden bij. Veel werknemers in hogere functies zijn ooit begonnen als agent in het callcenter en zijn allemaal doorgegroeid naar andere functies binnen het bedrijf. Nog een mogelijkheid waar je kan doorgroeien zijn de verschillende detachering projecten bij andere bedrijven. Hier blijven agents nog wel eens plakken om vervolgens binnen die bedrijven door te groeien. Als je van je laat horen komt er eigenlijk altijd wel een kans voorbij!
“Veel werknemers in hogere functies zijn ooit begonnen als agent in het callcenter en zijn allemaal doorgegroeid naar andere functies binnen het bedrijf.”
Flexibel en top locatie
Het werk is super flexibel, want je maakt eigenlijk je eigen rooster. Per week geef je je beschikbaarheid op en dit kan je zelfs op het kwartier al zelf bepalen. Voor mij was dit ideaal voor naast mijn studie. Vaak werkte ik bijvoorbeeld ook na mij colleges. Haalde ik niet om 13:00 te starten? Dan gaf ik mijn beschikbaarheid op vanaf 13:15. Hoe makkelijk is dat? Met de ruime openingstijden en de toplocatie op het station in Amersfoort vind je altijd wel een gaatje om te werken.
Gezelligheid
Natuurlijk mogen de leuke borrels en gezellige collega’s niet in dit rijtje ontbreken. ContactCare is bezig met de verbouwing en ik heb mij laten vertellen dat er zelfs een biertap wordt geïnstalleerd. Na Corona kunnen we hier hopelijk vol op gebruik van maken tijdens de vrijdagmiddag borrels of feestjes. Wie weet proosten we binnenkort samen bij ContactCare in de nieuwe keuken!