IN GESPREK MET MILENA

Werken voor het leukste team: Simpel

Vandaag hebben wij een goed gesprek met Milena. Ze is kwaliteitsmanager bij het dedicated team van Simpel. We stelden haar een aantal vragen over haar werkdag, wat ze waardevol vindt en hoe het eigenlijk is om te werken in haar team.  

Een van alle-markten-thuis team

Team Simpel is een van alle-markten-thuis team. We zijn heel divers en hebben veel interactie met elkaar. In het team zitten veel vaste mensen, dit zorgt ervoor dat het een extra hecht team is. Daarnaast hebben we veel gezamenlijke uitjes. Zo zijn wij bijvoorbeeld met zijn allen pizza gaan eten bij het restaurant van de ouders van onze collega Tess. Ook hebben we bijvoorbeeld kerstborrels op locatie. Helaas staat dit door corona nu stil. Als ik team Simpel in één zin zou omschrijven: Het is echt een leuk en, ik heb er geen ander woorden voor; het is een chill team.  

 Ik vind Simpel het leukste project binnen ContactCare, je kan je hier goed focussen op één merk. Ik vind dat prettig. Daarnaast is onze klant Simpel zelf erg betrokken bij het team. Ze komen daarom af en toe langs op ContactCare. Ze doen dit om verbinding te zoeken, training te geven aan beginnende medewerkers of om te kijken hoe het allemaal gaat.  

“Ik vind Simpel het leukste project binnen ContactCare.

Milena | Quality Manager bij team Simpel

De werk-privé mix

Ik ben nu bijna 3 jaar werkzaam bij ContactCare. Toen ik hier kwam werken was ik bezig met mijn scriptie. Ik was heel blij dat ik flexibel kon worden ingeroosterd, ik had namelijk niet veel tijd om te werken. Als klap op de vuurpijl werd ik ook nog zwanger. Uiteindelijk heb ik én mijn studie gehaald én een kind gekregen én kon ik tussendoor af en toe werken. Ik kon het bij ContactCare perfect combineren. En die flexibiliteit vind ik nog steeds fijn. Zeker nu ik moeder ben! De diensten zijn van 9 uur ‘s ochtends tot 9 uur ‘s avonds. Dit kan ik dus goed combineren door soms in de ochtend, avond of weekend te werken. 

“Ik zit pas één jaar bij team Simpel en ik ben nu al Quality Manager. Zo snel kan je binnen ContactCare doorgroeien.

Grote stappen

Ik heb veel geleerd bij ContactCare. Onder anderen hoe ik beter met mensen om kan gaan. Daarnaast heb ik op de ContactCare Academy veel projectinhoudelijke kennis opgedaan. De kers op de taart was de mogelijkheid die ik heb gekregen om ‘het Supervisor traject’ te volgen. Dit is een leiderschapstraject om supervisor te kunnen worden. Deze heb ik goed afgerond. Ik werk pas 1 jaar binnen team Simpel en ik ben nu al senior. Tijdens deze stap heb ik de functie Quality Manager kregen. Het is dus mogelijk om zo snel binnen ContactCare door te groeien en jezelf te ontwikkelen.  

Een dag in het leven van …

Hoe mijn dag eruitziet verschilt per dag. Ik ben Quality Manager en dat houdt in dat ik mijn collega’s beoordeel en daarmee stuur op kwaliteit. Dit doe ik samen met mijn collega Mike. Daarnaast heb ik veel direct contact met de klant. Ik doe dus, onder andere, actief mee met gezamenlijke meetings met het team van Simpel. Tegenwoordig houd ik mij minder bezig met de standaard klantenservice taken. 

In het geval je net begonnen bent bij Simpel ben je meer aan het bellen. Je moet immers oefenen en wennen aan de soort klant. Toch is het bellen geen continue bezigheid, er zit veel variatie in het werk. Meestal bestaat de dag uit twee dagdelen. Het is dan mogelijk dat in de ochtend telefonisch klantcontact wordt gedaan en dat in de middag e-mails worden verwerkt.  

De wat meer gevorderde collega’s kunnen wat meer verantwoordelijkheid nemen. In dat geval mag je ook socials afhandelen bij zoals whatsapp. Ben je daarna klaar voor nóg meer verantwoordelijkheid? Dan zijn er genoeg doorgroeimogelijkheden binnen Simpel en ContactCare zelf. 

Wil jij ook deelnemen aan team Simpel?
Check dan snel
de vacature.