Hoe houd je, in de coronacrisis, het hoofd koel?

Ervaringsdeskundige Jorik, werkzaam voor een opdrachtgever waar de telefoon momenteel roodgloeiend staat, legt uit hoe hij het hoofd koel houdt.

Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite IntoduciteIntoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite IntoduciteIntoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite

Kopje 

Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite IntoduciteIntoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite Intoducite 

“Hoe ik met deze drukte om ga? Vrij eenvoudig. Wat het belangrijkste is, is om overzicht en rust te bewaren. Het bijhouden welke vragen herhaaldelijk gesteld worden, en de door de opdrachtgever verstrekte informatie accuraat te volgen. Dit doe ik meestal door zoveel mogelijk informatie te verzamelen en om te zetten in een concrete template voor mijzelf. Dit vormt de basis van informatie die ik naar buiten breng. Ik zorg er voornamelijk voor dat consumenten gerust gesteld worden met duidelijke informatie over waar ze voor hun antwoorden terecht kunnen. Het is belangrijk in onzekere situaties zoals deze, om geen bevestigingen of toezeggingen te doen. Mensen reageren over het algemeen zeer dankbaar voor de verstrekte informatie, aangezien men er van bewust is, dat de situatie voor iedereen gecompliceerd is. Je zou daarom kunnen zeggen dat de meeste mensen milder reageren, in de soms erbarmelijke situatie waar ze in terecht zijn gekomen. Mijn advies is dan ook, hou de gesprekken, kort, bondig, zeer empathisch en concreet. Alleen een luisterend oor al doet wonderen.’’

Feedback poster

Feedback model – Oeps

Goede klantenservice gaat hand in hand met een persoonlijke touch. Hoe doe je dat en wat heb je nog meer nodig? We zetten het voor je op een rijtje.

10 tips voor een goed telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws