IN GESPREK MET JOEY

Good Guy Joey

Onze Joey vertelt hoe hij het werken bij ContactCare ervaart.

Good Guy Joey, zo kun je me noemen. Sinds oktober 2018 aanwezig bij ContactCare en voel me er zeer op mijn gemak. Ik werk als agent in het team van Simpel en houd van de afwisseling die dit project met zich mee brengt.

“Een essentieel en noemenswaardig onderdeel van ContactCare zijn de mensen.

 Joey, Klantexpert team Simpel bij ContactCare

Één van de toffe dingen aan ContactCare is dat je je eigen beschikbaarheid in uren kunt opgeven via bijvoorbeeld een app, rekening houdende met de afgesproken uren die je minimaal werkt. Zo kun je erg flexibel plannen en rekening houden met de balans in de andere gebieden van je leven.

Een essentieel en noemenswaardig onderdeel van ContactCare zijn de mensen. Of je nou binnen komt en begroet wordt door de vriendelijke gewaardeerde Office Manager / HR medewerker of een leuk gesprek voert met een intelligente Project Manager met herkenbare lach of dat je een vlotte HR manager rond ziet lopen die erg toegewijd is; het is prettig om met zulk soort mensen te werken. Dit doe ik de komende tijd dan ook graag.