IN GESPREK MET ERIC

Nieuwsgierig, gedreven en doorgroeien

Ken je Eric al? Wij stellen je graag voor aan onze vrolijke, amateurbakker en gedreven collega. Eric wil graag doorgroeien en heeft meegedaan aan één van onze cursussen. Welke dat is lees je hier onder. 

Doorgroeien

Eric is een nieuwsgierig en gedreven persoon en wil graag doorgroeien naar de functie teamleider. Hij denkt en doet actief mee. Hij schroomt niet om HR te helpen bij hun missie om nieuwe medewerkers te werven. Daarnaast heeft hij de cursus ‘Wees de baas over jezelf en help een ander’ behaald. Hij heeft hier veel over zijn sterke- en zwakke eigenschappen geleerd. Hoe je het best iemand kan helpen door bijvoorbeeld bepaalde technieken toe te passen. Hoe je feedback geeft, wat dit betekent voor de mensen om je heen en hoe je zelf feedback ontvangt. En veel over zichzelf geleerd, maar wie is Eric nu eigenlijk? 

“De cursus is een aanvulling in mijn doorgroei. Hierdoor kom ik sneller bij wat ik wil behalen.”

Eric | Klantexpert bij ContactCare

Meet Eric 

Wie is Eric wanneer hij geen klantenservice werk doet? In zijn vrije brengt hij graag tijd door met zijn dochter. Daarnaast bingewatched hij  graag series zoals The Walking Dead, True Blood, The Vampire Diaries en The Originals. Hij sport en leest ook graag en houdt zich daarnaast  graag bezig met sociale bezigheden. W­­­aar wij achter kwamen is dat onze Eric ook nog eens amateurbakker, theesommelier én een geweldige kok is. Het enige wat hij schuwt in zijn keuken is blauwe kaas, fondue, haring en paling. 

Wat deed je voordat je bij ContactCare kwam?

Eric werkte, voordat hij bij ContactCare werkte, 10 jaar bij een beveiligingsbedrijf. Hier kreeg hij de mogelijkheid om door te groeien. Toch ging hij niet in op dit aanbod, hij wilde zijn dromen najagen als zelfstandige te werken in de horeca. Hij nam een koffiebar over en ging aan de slag als theesommelier.

Maar toen kwam Corona … Eric moest na anderhalf jaar afscheid nemen van zijn koffiebar. Tijdens dit werk kwam hij erachter dat hij het contact met de klanten erg leuk vond. Het fysieke contact was door de crisis onmogelijk gemaakt. Daarom besloot  hij de klantenservice wereld in te duiken en kwam zodoende bij ContactCare terecht.

Franstalig

Samen met twee andere collega’s werkt Eric in het Franstalige team voor de klant Hans Anders. Het is een klein en heel gezellig team, alhoewel ze hier maar al te graag nieuwe collega’s bij zien komen om te helpen groeien. Naast Hans Anders belt Eric ook voor Muscle Meals en SGR. Dit zorgt voor afwisseling in de werkzaamheden. Wat hem erg bevalt bij ContactCare is de vrijheid, hij kan namelijk deels thuis- en op kantoor werken. 

Klantenservice medewerker voor o.a. Omoda, Simpel, Squla, Dille & kamille

Amersfoort CS
} 16 tot 40 uur per week
12,55 p/u*

Franstalige medewerker klantenservice

Amersfoort CS
} 24 tot 32 uur per week
12,55 p/u*
Ervaren medewerkers op locatie
Meer informatie in ons informatiepakket

Lees meer over het sollicitatieproces en waarom ContactCare echt een plek is waar jij je thuis kunt voelen.

N

Sollicitatieprocedure

N

Werkgeluk

N

Leren en doorgroeien

N

Onze waarden

Ervaren medewerkers op locatie