IN GESPREK MET BRIAN

Het zonnetje in huis

Dit is Brian, een collega die je altijd gedag zegt en altijd vrolijk is. Hij is het zonnetje in huis en een echte verbinder. Inmiddels werkt hij een paar maanden bij ContactCare. Wij willen hem graag beter leren kennen en hoe hij zijn nieuwe baan tot nu toe heeft ervaren. Lees mee!

Meet Brian

Brian werkt in ons Multiclientteam. Hij vindt het belangrijk dat hij een persoonlijke connectie met zijn klanten heeft. Dit mag van hem best met een beetje humor. Klanten aan de telefoon vertellen hem dat hij een zachtaardige stem heeft, dit maakt hem direct een likeable persoon. Dat viel ons op kantoor ook al op. Naast werk stijldanst hij 3 à 4 keer per week. “Dit is perfect te combineren met werk, 5 uur klaar en half 7 op de dansvloer!” Voor de rest is hij gek op dieren en heeft hij twee katten. Wij zijn erachter gekomen dat hij fantastisch kan haken. Hier onder is een van zijn meesterwerken te bewonderen.

Waarom ContactCare?

“Ik kom vanuit de horeca en was toe aan iets anders. Met Patricia, verantwoordelijk voor de sollicitatiegesprekken, heb ik een heel fijn gesprek gehad. Het voelde niet als een sollicitatiegesprek, maar als een kennismakingsgesprek. Ik ben bij ContactCare in een warm bad terechtgekomen. De collega’s zijn leuk. Het is een dynamische werkvloer, die niet aanvoelt als een kantoor. Het is daarnaast fijn dat we met alle functies op dezelfde werkvloer zitten en dat de COO & CEO een praatje met je maken zonder dat je er een opgelaten gevoel bij hebt. Een hele open sfeer. Ik vind het echt heel leuk om hier te werken.”

“Ik ben bij ContactCare in een warm bad terechtgekomen.”

Brian | Klantexpert bij ContactCare

Vertel ons meer over Multiclient

“Het leukste aan Multiclient is dat het afwisselend werk is. Je hebt veel verschillende en diverse klanten en elke klant kan je met een ander probleem verder helpen. De gesprekken zijn nooit hetzelfde. Een voorbeeld is Omoda, ik kreeg hier de vraag of ik kon helpen met schoenen uitzoeken. In zo’n geval maak je een persoonlijke connectie met klanten, het is dan ook niet altijd zakelijk. Je hebt een script als leidraad, maar je voert wel een echt gesprek. Ik vind het een leuke uitdaging dat je in deze rol twee klanten tevreden moet houden. Enerzijds de klant die belt en aan de andere kant het merk. Je wilt hen beiden gezien en gehoord laten voelen. Daarnaast vind ik het leuk dat ik een klein kijkje achter de schermen kan nemen van bepaalde merken zoals kinderpostzegels. Dat ken ik namelijk goed van vroeger.”

Goede voornemens?

“Elke dag is een goed voornemen. Elke dag een ander doel stellen, maar voor een langere tijd hetzelfde doel met zijtakken hebben is mooi. Dan werk je ergens naartoe. Ik heb de ambitie om leiding te geven en wil daarom graag het trainee teamleider pad volgen binnen de ContactCare Academy. Ik vind leidinggeven echt heel leuk. Ik kreeg in het verleden vaak te horen: “Wat ben jij fijn om voor te werken”. De reden waarom ik het zo leuk vind is dat ik om mensen geef en ze dat ook echt wil laten voelen: een empathische leider. Net zoals mijn teamleider Miriam. Die ik erg hoog in het vaandel heb zitten.”

Klantenservice Parttime

Amersfoort CS
} 12 tot 24 uur per week
12,55 p/u*

Klantenservice Fulltime

Amersfoort CS
} 32 tot 40 uur per week (vast aantal uren)
1837 tot €2100 per maand
Ervaren medewerkers op locatie
Meer informatie in ons informatiepakket

Lees meer over het sollicitatieproces en waarom ContactCare echt een plek is waar jij je thuis kunt voelen.

N

Sollicitatieprocedure

N

Werkgeluk

N

Leren en doorgroeien

N

Onze waarden

Ervaren medewerkers op locatie