Consultancy.

Op zoek naar een baan bij ContactCare? Bekijk onze vacatures en solliciteer eenvoudig. Passend salaris, flexibele uren, collega’s waar je blij van wordt én makkelijk bereikbaar! Gewoon doen.

Alle vacatures

Consultant klantcontact

Amersfoort CS
} 32 tot 40 uur per week

Maak elk moment eentje die je bij blijft.

Onze Consultants zijn gespecialiseerd in het begeleiden van verandertrajecten bij organisaties. Uitgangspunt bij de veranderingen is dat deze bijdragen aan de customer journey en optimale beleving van de klant.

Ze zijn gefocust op de meest kritieke problemen en kansen van onze klanten: strategie, organisatie, operations, technologie, transformatie, analyses en implementatie in alle industrieën en groottes.

In gesprek met onze medewerkers

“ContactCare is een leuk bedrijf om te werken, ik heb heel veel geleerd en het is goed te combineren met school!”
“Prima organisatie om voor te werken: relaxte mensen, afwisselend werk en bijna op station Amersfoort centraal, da’s echt ideaal.”
“Leuke collega’s, veel uitdaging (geen dag is hetzelfde) en flexibele werktijden!”

Een cultuur van verbinding

Binnen ContactCare zijn wij primair gericht op een ander. We staan dan ook open voor iedereen in al zijn kleuren en geuren. We hebben oog voor elkaar en willen samen verder groeien.

Wees echt.

Bij ContactCare kan iedereen zichzelf zijn. Voorbij maskers en identiteiten. Er is voor iedereen ruimte om zichzelf te zijn. In alle geuren en kleuren. En dat mag ook best veranderen van dag tot dag. Vandaag ingetogen, morgen luidruchtig. Bij ContactCare wordt ruimte gegeven om echt jezelf te zijn. Dit verwachten we van elkaar en van anderen.

Ontwikkel iedere dag.

Onszelf voortdurend blijven ontwikkelen en bijdragen aan de ontwikkeling van elkaar en onze klanten. Dat vinden wij belangrijk. Dit begint door kwetsbaar durven zijn, goed te luisteren en door gerichte vragen te stellen. We dagen onszelf elke dag uit, omarmen innovatie en gaan iedere dag op zoek naar hoe we samen iets beter, sneller of slimmer kunnen.

Ga voor verbinding.

We doen er alles aan om mensen zich gezien en gehoord te laten voelen. Van daaruit ontstaan betekenisvolle relaties en kunnen we in verbinding verder groeien. We staan dus open voor iedereen, denken voortdurend in de win- win en streven ernaar het water te laten stijgen voor álle schepen.