detacheren

De volgende stap
in je carrière

We willen graag dat je doorontwikkelt en onderdeel blijft van onze mooie organisatie. Naast wat je nu doet is er alleen zo veel meer mogelijk! Detacheren kan voor jou de volgende stap zijn. Dit zorgt voor een beter CV en levert je ook nog een extraatje op!

Slack

Waarom zou ik dat willen?

Meer salaris! (€ $ ¥)

Meer afwisseling in mijn werk

Meer verantwoordelijkheden

Een echte specialist worden

Je netwerk vergroten

Een CV waar je op kunt bouwen

Wat is detacheren eigenlijk?

Het betekent dat jij als medewerker gaat werken bij onze klant op kantoor. Je blijft alleen wel in dienst bij ContactCare. Wij begeleiden je, blijven met je in contact en betalen je salaris. We vinden het belangrijk dat jij je op je gemak voelt bij deze klant. We kijken eerst of jij qua skills past bij de klant. Als we je uitnodigen mag je eerst op gesprek om te kijken hoe jij je voelt binnen de organisatie. Als jij het gevoel hebt dat de klik wederzijds is mag je gedetacheerd worden.

Een CV waar je op kunt bouwen

Gedetacheerd worden is een mooie manier om diverse bedrijven te leren kennen en jezelf breed te ontwikkelen. Doordat je bij ContactCare in dienst bent, maar bij verschillende organisaties opdrachten oppakt zal dit veel professioneler op je CV staan. In plaats van dat je steeds bij verschillende werkgevers in dienst bent. Je zult al werkend uitzoeken waar je energie van krijgt, jezelf ontwikkelen tot een echte professional en wie weet welke deuren er voor jou opengaan.

Wat voor voordeel heeft detacheren wat voor jou?

Je krijgt er de kans om ervaring op te doen bij verschillende toffe bedrijven. Elk bedrijf heeft zijn eigen cultuur en uitdagingen. Van elke opdrachtgever leer je dus weer nieuwe dingen. Bovendien zoeken we samen naar een passende opdracht. Wij vinden het namelijk heel belangrijk dat er een emotionele fit is. Komt het nou voor dat je opdrachtgever jouw opdracht vroegtijdig stopzet dan loopt jouw contract bij ContactCare gewoon door en betalen wij jou ook door terwijl we een nieuwe opdracht voor je zoeken. Hierdoor houdt jij zekerheid. Klinkt goed toch!?

.

Stap-voor-stap

We spraken met Joslin

Gedetacheerd bij Stichting Kijksluiter

Wij gingen langs bij Joslin en vroegen haar hoe zij het detacheren ervaart. Kijksluiter is een bibliotheek van ongeveer 7.000 animatie video’s, waarin de belangrijkste informatie uit de bijsluiter van een geneesmiddel in begrijpelijke spreektaal wordt uitgelegd.

Wij vroegen aan Joslin waarom ze voor detacheren heeft gekozen en zij antwoordde: “Waarom niet? Je weet nooit welke kansen het met zich mee brengt. Je ziet een ander bedrijf van binnen en en krijgt de kans om je netwerk uit te breiden. Bij Kijksluiter heeft ze het heel erg naar haar zin, want de sfeer is goed, het team is leuk en de werkzaamheden zijn gevarieerd. Ze is hier minder bezig met customer service, maar ontfermt zich over de backoffice, is onderdeel van het communicatie team en mag één dag in de week thuis werken. Daarnaast gaf ze aan dat ze nu een Killer van een CV heeft waardoor ze de weg vrijmaakt voor meer klussen! Klinkt goed toch? Klik dan snel op de button hieronder!

Kijksluiter

Heb je nog vragen?

Wat is detacheren?

Je gaat aan de slag op een externe locatie, namelijk bij de klant op kantoor. Je bent in dienst bij ContactCare, maar werkt ergens anders. Je hebt dus te maken met twee partijen. Het betekent niet dat je zomaar ergens wordt geplaatst en je ineens 3 uur moet reizen. Nee, er zit een matching proces aan vast waarbij mensen en merken met elkaar worden verbonden zodat opdrachtgever en medewerkers vanaf dag 1 een prettige relatie hebben.

Waarom zou ik kiezen voor detacheren?

Je wordt opgeleid tot iets wat je daarvoor nog niet kon en kan daardoor direct aan de slag bij grotere merken. Door middel van detachering kan je iets opbouwen, werkervaring opdoen, doorontwikkelen op iets wat mooi staat op je CV, het biedt nieuwe kansen en je mag je daarna een echte specialist noemen. 

Wat kan ik verwachten?

Voordat je gedetacheerd wordt, word je door onze trainers opgeleid aan onze Academy. Hier zul je de basis van ons mee krijgen. Je gaat dus niet ongetraind aan de slag bij een organisatie. De basis van deze trainingen zijn bijvoorbeeld het aanleren van de juiste telefoonetiquette. Hoe spreek je klanten aan? Hoe maak je correct gebruik van het Nederlandse of Internationale Telefoonalfabet? Hoe vat je klantvragen samen en houd je de leiding in een gesprek? Daarnaast krijg je van ons ook een empathie- en weerstandstraining. Uiteindelijk word je bij de organisatie waar je gaat werken uiteraard door hen ingewerkt. Wij zullen van te voren er voor zorgen dat wij jou op de hoogte stellen van de bedrijfscultuur die er de organisatie heerst zodat je niet in het diepe wordt gegooid.

Hoe werkt het matchen?

Tijdens een gesprek worden jouw wensen doorgenomen. Waar krijg je energie van? Waar ben je goed in? Wat is jouw maximale reisafstand en hoeveel uren wil je maximaal werken? Zodra er een passende opdracht voor je is, zullen we deze aan je voorleggen en met je bespreken. Na jouw akkoord sturen we jouw profiel naar de klant en vervolgens wordt er een kennismaking met jou en de klant (op locatie) ingepland. Je gaat altijd eerst rustig rondkijken en kennismaken voor je een keuze maakt. Als zowel de klant als jij enthousiast zijn, dan gaan we starten!

Hoeveel meer ga ik verdienen?

Neem hiervoor contact op met Sanne. 

Moet ik dan weg bij ContactCare?

Nee, je blijft bij ContactCare in dienst en kan daar dus altijd op terug vallen.

Wat bedoelen jullie met afwisselender werk?

Bij een externe opdrachtgever wordt jouw rol als medewerker klantenservice al snel veelzijdig. Dit komt doordat je in een kleiner team zit en wordt er dus ook meer van je verwacht waardoor je breder inzetbaar bent. Je gaat bijvoorbeeld niet alleen de telefoontjes en emails afhandelen, maar pakt daarbij ook social media op en ondersteunt de backoffice. Hierdoor word je een echte allrounder. Daarnaast kun je met jouw ervaring de opdrachtgevers ook adviseren door bijvoorbeeld de FAQ op de website aan te passen en door de eerste- en tweede lijn te verdelen.

Wat gebeurd er als ik het niet naar mijn zin heb bij de andere organisatie?

Als de emotionele fit toch niet klopt of als het minder gaat dan kun je altijd terug vallen op ContactCare zelf. Je zal er nooit alleen voor staan.

Wat gebeurd er nadat de detachering is afgelopen?

Als jouw opdracht is afgelopen heb je altijd een keuze: gedetacheerd worden op een andere opdracht of terug bij ContactCare zelf. Heb je het zo erg naar je zin bij de andere organisatie dat je eigenlijk helemaal niet weg wilt? Dan kan je worden ‘overgenomen’ door de opdrachtgever.