Lisa werkt sinds 2015 bij ContactCare en heeft het er goed naar haar zin. Ze vindt de sfeer leuk en waardeert de afwisseling in haar werk. Met haar enthousiasme zorgt ze altijd voor wat extra vrolijkheid op de werkvloer. Inmiddels is ze uitgegroeid tot een ervaren medewerker en zet ze zich in voor veel verschillende projecten.

Trainingen

Toen Lisa bij ContactCare kwam werken werd ze de eerste dagen getraind door de teamleiders van ContactCare. ‘Je wordt goed getraind voordat je voor een bepaald project gaat bellen. Mocht je toch een antwoord niet weten, dan kan je dit altijd zonder aarzelen direct aan een teamleider of collega vragen.’

Verschillende projecten

Lisa begon aanvankelijk met het afhandelen van het telefonisch klantcontact voor 1 opdrachtgever. Inmiddels wordt ze als ervaren kracht voor veel verschillende projecten en verschillende contactkanalen ingezet. ‘De afwisseling tussen de verschillende bedrijven waarvoor je belt maakt het uitdagend.’Lisa heeft sindskort ook een aantal administratieve taken zoals de e-mail beantwoorden en het verwerken en aanmaken van dossiers voor opdrachtgevers van ContactCare. ‘Dit zorgt voor een leuke afwisseling!’

Outbound

In het afgelopen jaar heeft ze ook outbound projecten opgepakt en dat gaat haar erg goed af. ‘Ik vind outboundgesprekken erg leuk. Toen ik mijn eerste gesprek had was ik erg zenuwachtig omdat ik er nog geen ervaring mee had. Na een aantal gesprekken ging het heel goed en merk ik dat ik dit erg leuk vind om te doen.’ Lisa haalt veel plezier uit het helpen van klanten: ‘Het leukste van het werk als klantenservice medewerker vind ik het helpen en adviseren van mensen.’

Werk combineren met gezin

Lisa heeft een dochter die naar de basisschool gaat. Doordat ze haar uren bij ContactCare zelf in kan plannen heeft ze genoeg tijd voor haar dochter. ‘Het werk bij ContactCare kan ik goed combineren met de opvoeding van mijn dochtertje. Ik breng haar ‘s morgens naar school, ga aan het werk en ben op tijd klaar om haar weer van school op te halen.’

Kapster

Lisa heeft een kappersopleiding gedaan en knipt in haar vrije tijd regelmatig vriendinnen en familieleden. “Na het volgen van de kappersopleiding heb ik besloten om er niet mijn vak van te maken, maar om het er als hobby bij te doen. Ik vind het altijd erg gezellig om vriendinnen of familieleden te knippen.”

De sfeer bij ContactCare

Het is duidelijk te zien dat Lisa het erg naar haar zin heeft bij ContactCare. Ze loopt altijd met een grote glimlach rond en haar enthousiasme is aanstekelijk. ‘Het is altijd gezellig bij ContactCare. Mijn collega’s, ook de leidinggevenden, zijn altijd in voor een geintje. Ik ga altijd met plezier naar ContactCare toe.’

‘Lisa is multi-inzetbaar’

Contactcenter Manager Herbert Bosscher is erg te spreken over Lisa. ‘Lisa is een goed voorbeeld van de 2.0 klantenservice-medewerker, empathisch, geduldig maar toch accuraat en multichannel inzetbaar op telefoon, chat & social media. Daarnaast werkt zij flexibele uren waarbij haar gezin en haar baan prima op elkaar aansluiten!’

Ook werken bij ContactCare?

Word jij de nieuwe collega van Lisa? Kom ons team in Amersfoort versterken en zet jouw talent om klanten van diverse organisaties van de beste klantenservice te voorzien.

Bekijk vacature